vrijdag 11 september 2009

Monopoly City Streets - Valsspeler om te pesten:

Ik ben 2 dagen geleden bij de start van Monopoly City Streets voortvarend begonnen door heel snel in het begin het halve centrum van Rotterdam te kopen.



Helaas heeft een valsspeler genaamd 'problemz' mijn acount gehacked! De pestkop! Onrecht!
Ik kan niet meer inloggen en mijn straten verkoopt hij aan zichzelf....
Ik ben inmiddels wel een nieuw acount begonnen onder de naam 'rogier rotterdam' maar alle mooie straten zijn al weg en ik heb een achterstand. :(

Als jij ook Monopoly City Streets speelt mag je me helpen om hem terug te pakken, zijn naam is 'problemz'... dus speel 'problemz' alle pestkaarten toe die je krijgt! bij voorbaat dank!

als je hem wilt vinden zoek dan naar o.a. 'oude binnenweg' en 'westblaak' waar hij nu dus onterecht eigenaar van is want die waren van mij!

update: 'nieuwe binnenweg' is nu van speler 'vleesman' dus die is ook verdacht, ik denk een andere acount van deze zelfde valsspeler 'problemz'...

update 2: de straten gaan nu naar vleesman, hij is dus de grote valsspeler, problemz is een extra acount van hem. problemz is inmiddels door onze gezamenlijke efforts (daar ga ik van uit) al enorm verzwakt. vanaf nu aub dus vleesman aanvallen met alle pestkaarten die je krijgt.

hun status op het moment:

update 3: er komt binnenkort een herstart omdat er in het algemeen nogal veel mis ging..... dus het boeit allemaal niet zoveel meeronopoly city streets google maps strategy forum guild game myrthe myrte
update 3: dujardin

1 opmerking:

  1. De hulptroepen komen eraan. 'Problemz' Krijgt waar z'n nick om vraagt. We zullen de vijnand verslaan in naam der koningin en Viola Holt!

    BeantwoordenVerwijderen