zaterdag 13 september 2008

Overdreven veiligheidsmaatregelen #2

Ik las in het nieuws iets over examenfraude,
http://www.nijmegennieuws.nl/32002_grote_examenfraude_ontdekt.html
en nou ben ik daar natuurlijk heel erg tegen,
want ik heb zelf 7 jaar lang heel hard *kuch*
moeten studeren voor mijn laatste diploma.

Maar het schijnt dat je een diploma nodig hebt
alleen al om ROND TE LOPEN op een bouwplaats.
Niet eens iets te doen of te pakken of aan te geven,
alleen rondlopen.
een soort rondloop-diploma zeg maar.

Dit soort overdreven maatregelen werkt de natuurlijke selectie tegen,
zo sterft er nooit meer een kluns.
en daar worden we uiteindelijk slechter van natuurlijk.
Ophouden nou.

Dat je even in een uurtje doorneemt
wat voor machines er staan lijkt me genoeg.
En dat doen ze ook wel ff op die diploma uitreiking natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten